wtorek, 6 maja 2014

JAKI POWINIEN BYĆ DOBRY WÓZEK DLA NASZEGO MALEŃSTWA

Kupując wózek warto jest zwrócić uwagę na kilka rzeczy. 

Po pierwsze , kupując wózek warto go kupić w zestawie - zamiast kupować wszystko osobno . Będzie nas to kosztować taniej.
Po drugie, dobry zestaw zawiera: wózek GONDOLĘ, wózek SPACEROWY, nosidełko do samochodu.
Dobrze jest gdy wózek spacerowy i gondola mają ten sam stelaż ( czyli część z kołami) . 
Po trzecie, warto zwrócić uwagę czy nosidełko też można zamontować dzięki adapterowi na stelażu. Przydatna funkcja dla mam mieszkających w bloku.
Po czwarte, kupując wózek trzeba zwrócić uwagę na koła- w jakim są stanie , czy jest blokada, czy są łyse , pompowane itp.
Po piąte, dla mam chodzących często na spacery - istotny jest dostęp do kosza na zakupy. Powinien on być łatwo dostępny , szeroki a kosz powinien być głęboki.
Po szóste, kupując zestaw patrzmy nie tylko na sam wózek ale i na dodatki: torbę, przewijak do torby, parasolkę na słońce, folię ochronną na deszcz oraz pokrowce na nóżki do gondoli, spacerówki i nosidełka.
Po siódme, warto zwrócić uwagę czy nosidełko ma daszek. Istotny element jeśli chcemy użyć nosidełka jako wózka, gdyż daszek chroni od wiatru. 
Po ósme, czy spód gondoli i spacerówki można regulować na siedzący, pół-siedzący itp.
Po dziewiąte, czy wózek się łatwo składa i jest lekki.
Po dziesiąte , czy wózek można montować przodem do nas i tyłem.

Ja kupiłam wózek tako warrior i nie jestem zadowolona. Wózek jest ładny wizualnie, ale ciężki. Kosz na zakupy jest trudny w dostępie i mało pojemny, nosidełko nie ma zadaszenia, nie było parasolki. Ale cóż, uczę się na błędach.

Polecam firmy: 4Runner, X Lander, Cadet, Maxi Cosi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz