poniedziałek, 14 lipca 2014

IŚĆ Z DZIECKIEM NA IMPREZĘ CZY BEZ???

WESELE: 

Cóż, jeśli chodzi o wesele to przede wszystkim powinniśmy zwrócić uwagę KOGO zapraszają państwo młodzi : Rodziców czy Rodziców z dzieckiem . Jeśli w zaproszeniu pojawia się ta druga opcja wszystko zależy od nas samych, od naszego poglądu na tą kwestię. 

Jeśli o mnie chodzi ( mam weselę we wrześniu - moja córka będzie mieć wtedy skończone 8 miesięcy ) planuję zabrać córeczkę do kościółka, a potem tak na dwie godzinki na salę weselną. Potem odstawię ją mojej mamie. Moja mama zawsze chętnie zajmuje się moją córeczką, więc nie czuję się przez to winna czy zaniepokojona gdy jest z nią . Córeczka zobaczy pannę młodą, balony , poczuje tą całą podniosłą atmosferę- ja się nią pochwalę, a jednocześnie przez resztę wesela wybawię się z mężem . To jest wesele w gronie rodzinnym więc nikomu maleńkie dziecko myślę przeszkadzać nie będzie. Jak to wyjdzie -zobaczymy! 

Jeśli chodzi o branie dziecka ze sobą na całą noc trzeba pomyśleć o : 
- niani ( czyli kogoś dodatkowego kto ewidentnie zadeklaruje się pomóc rodzicom w opiece nad dzieckiem, gdy ci się będą bawić - bo w końcu po co iść na wesele , jak nie po to np. moja bratowa na ślub szwagra wzięła ze sobą młodszą siostrę , która zajęła się bratanicą)
- wynajętym pokoju dla gości ( czy jest takowy - w końcu gdzieś trzeba przebrać dziecko)
- czy wszystko mamy ze sobą : pampersy, wodę , mleko , zabawki  itp

Ja akurat nie polecam zabierania niemowlaka na całe wesele, gdyż dziecko może być marudne . 

Jeśli chodzi o inne imprezy to też sprawa indywidualna, ale na takie przyjęcia jak : KOMUNIA, CHRZEST W RODZINIE - ja swoje dziecko zawsze biorę ze sobą . Jeśli chodzi o DOMÓWKI, to zależy kto pije i ile , bo wiadomo, że przy dziecku ktoś trzeźwy zawsze musi być.

Do kina , na dyskotekę - wiadomo, że dziecka nie zabieramy ze sobą - chyba, że na seanse specjalne dla mam z dziećmi- ale takie są tylko w dużych miastach. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz