poniedziałek, 1 grudnia 2014

4 CESARKA

   Ostatnio zastanawiałam się ile chcę mieć dzieci. Myślałam i myślałam i postanowiłam o tych swoich przemyśleniach napisać . Jestem po jednej cesarce i chcę mieć jeszcze dzieci . Tylko ile ? ? Jedni mówią , że można mieć tylko 3 CC w życiu . Drudzy z kolei , twierdzą , że maksymalnie można mieć 4 cięcia. Pełno jest sprzeczek tego typu na forach. 
    Prawdą jest , że to zależy od kobiet i od lekarza prowadzącego. Jedni straszą, mówią co pani zrobiła - ale cóż jak już się zaszło w 4 ciążę to już się tego nie cofnie prawda- więc mam pytanie po co tak gadać i tylko dodatkowo denerwować ciężarną?? Wiadomo, że każda kolejna ciąża to poważna ingerencja i zawsze, ale to zawsze jest ryzyko pęknięcia szwów , niedonoszenia ciąży, wczesnego porodu i trzeba się z tym liczyć. Czytałam na forum , że jeden lekarz powiedział ciężarnej , że przy porodzie najprawdopodobniej może pani osierocić pozostałe dzieci. Jak tak można ??? Zbulwersowało mnie to, przyznam. Sama doszłam do wniosku, że nie ma co planować, gdyż nie wiadomo jak się zakończy moja druga ciąża a co dopiero kiedyś trzecia, Chciałabym mieć troje dzieci - a zatem 3 cc. Ale nic na siłę, jeśli lekarz stwierdzi, że nie dam rady po drugiej cc - rodzić kolejny raz- to dam sobie spokój. 
     Są kobiety, które urodziły zdrowe dzieci ( wszystkie 4 po cc), i są też takie , którym się nie udało 
:(. Trzeba się liczyć z problemami, ale też trzeba walczyć o swoje pragnienie bycia matką kilku dzieci. 
     A co do przerwy-cóż . Mój wniosek to: przerwa nie ma znaczenia . Czy kobiety mają 7 lat przerwy między cc czy 4 lata i tak może być różnie.

      Sama musisz zdecydować czy chcesz ryzykować i jak bardzo chcesz kolejnego dziecka. I musisz być swojej decyzji pewna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz